• Wybierz język
    • EN
    • DE
    • SK
    • RU
Przejdź do strefy: KlientaDystrybutoraArchitekta
PROCEDURA ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO
Data zgłoszenia

 

1. Pobierz Kartę Zgłoszenia Reklamacyjnego
2. Wypełnij Kartę Zgłoszenia Reklamacyjnego

Pobraną Kartę Zgłoszenia Reklamacyjnego należy wypełnić oraz załączyć w pkt.3 jej skan/zdjęcie.

3. Wyślij Kartę Zgłoszenia Reklamacyjnego oraz wymagane załączniki:
Karta Zgłoszenia Reklamacyjnego *
Dodaj pliki
Karta gwarancyjna Produktów
Dodaj pliki
Zdjęcia przedstawiające wady lub uszkodzenia Produktów*
Dodaj pliki
Kopia dokumentu zakupu produktów Firmy JONIEC®*
Dodaj pliki
Etykieta z kodem kreskowym i numerem palety (zdjęcie)
Dodaj pliki
Etykieta lub instrukcja dołączona do Produktów zawierająca datę produkcji i pakowania (zdjęcie)
Dodaj pliki
Kopia dokumentu zakupu materiałów użytych do zabudowy i montażu Produktów Producenta (dotyczy zabudowanych produktów)
Dodaj pliki
Wszystkie pliki oznaczone „*” są OBOWIĄZKOWE do przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego